Tipobet365 Hakkında Yorumlar

logo (2)

 

2014 yılında yayın hayatına başlayan Tipobet365.com sitesi kısa sürede Türkiye’deki en çok kullanılan bahis sitelerinden biri haline geldi. Almanya merkezli bahis sitesi Tipobet24.com’un Türkiye merkezli bayisi olan Tipobet365.com adresi erişime engellendikten sonra Tipobet366.com adresini hizmete soktu. Tipobet365 markasıyla yeni giriş adresinden faaliyetlerine devam eden firma hakkında internet üzerinde araştırma yapan bahisçiler için hazırladığımız yardım sitesine hoşgeldiniz.

Amacımız Tipobet365 bahis sitesinde bahis, casino veya poker oynayan tüm kullanıcıları bir araya getirmek ve akıllara takılan tüm sorulara kullanıcılar aracılığıyla çözüm bulmak.

Tipobet365 ile ilgili tüm deneyimlerinizi diğer Tipobet kullanıcılarıyla paylaşmanızı bekliyoruz. Bu sayede tüm kullanıcılara yardımcı olacaksınız.

45 thoughts on “Tipobet365 Hakkında Yorumlar”

  1. 3temuz yani bugün akşam üzeri saat 6 gibi site işlem dışı oldu..şimdide giremiyorum yardimci olacak biri varmi acaba

  2. bakın arkdaslar dun sıstemden 800 lira cekemedım bana sırket yaptınız dıe hesabımı sıfırlardılar sıze yemın ederım ıllagal hıc bır durum so konusunu yok oynadıgım 1 adamı dahı tanımam evet daha oncelerı 1700 cektım 800 cektım 900 cektım ama dun basıma böle bısey geldı yanı kısacası arkdaslar olay o kadar basıtkı bllı bı sure sonra artık vermıyo ılk uyelıklere verıyo adam her gun en az 100 lıra atıyo sonra kazannca patlatıyo arkadaslar adım ertugrul bayrak sıze yemın ederım sırketle alakm olmadıgı halde bunu yaptılar neden vaktımı ayırıp yazıyorum bılıyomusunuz gırmyeın arkdaslar bu sıteye uzulursunuz sıze soluyorum gıdın baska sıteye onlara valla bundan 1000 kat guvenn arkdaslar. bakın sallamıyorum evet baslarda cektım ama bu kadar basıt olamaz bana sırket yaptın deyıp 819 lıraya oladırlar arkdaslar bakın sakın ama sakın gozunuzu sevım sakın bakın arkdaslar numaram bu yalan yok dolan yok arayın anlatıyım 05300740836

    1. Kardeşim paranın üstüne yatıyo bu site 45.000 tutunca hesabımı kapattılar git misli nesine gibi adreslerden oynayın.

    2. hiçte bile öyle değil ben bu siteye 5 yıldır üyeyim ama başıma hiç böyle birşey gelmedi. para çekimi yapıncada hep yatırdılar.. en yüksek kazamcım 15 bin onu bile 30 dakka olmadan hesaba geçtiler. sana böyle nasıl yaptılar onu bilemem am bana böyle bir şey olmadı.. şimdi sende onlardansın dersin ama fark etmez. ben bu siteden 5 senedir hiç böyle birşeyle karşılaşmadım.

  3. 2 3 senedir kullanicisiyim sitejin. Dun bi kupon yaptim Ukrayna – Kosova maci ve ilk golu Artem Kravets atar dedim adamlar kaybedilen yazmislar kupona . Canli destege baglandigimda bana uyduruk bi siteden aldiklari ss yi yolladilar . Ama mackolikte sahadan da heryede hatta fifanin ana sayfasina girdigimde ilk golu Artem Kravets atmis gozukuyor .adamlara iletiyorum Fifa yanlislik yapabilir diyolar . En son incelicez dediler eger duzeltmezlerse kesinlikle heryerde paylasip bu yaptiklari terbiyesizligi herkesin bilip dolandirilmamasini soylicem ve hesabi komple kapaticam

    1. 1 senedir oynuyorum ismim gökmen sılıntısız çektim 10000. 12000 8500 bunların hepsini çektim bence harayı kendimizde arayın

  4. Yorumlara kanmayin şirket yaptı diyor misli.nesine tavsiye ediyor işte karalama beyler tipobetdeyim 3 senedir 5.000 10.000 arası çekerim ne geciktiriciler nede öyle şeyler başıma geldi 3 milyon kullanıcıda 28 şikayet demek iftira yapılmıştır karalama vardır..mantıklı olun bana güvenin 5 dakikada para hesaba geçiyor..

    1. ne çekiyorsun la şirketin elamanısın belli kandırma insanları nenimde 3 kez geldi başıma tutan kuponu maçın birine 5.5 üstü verdim 7-0 kazandi önce yeşil kazandı yazdı maç normal bittiği halde sonra kaybetti yazdı sordugumda bahis sitesi bu maçı kaybetti kabul etti dediler ne demek bahis sitesi kaybetti kabul etti ya fifa sonu cu kazanan maç kolikte kazanan sizin sitenizdemi kaybediyor ikincisinde hesabımdan 500 birden silindi sordugumda gazıno oyunu oynayıp kaybetmişsiniz dediler hayatımda idda harici kumar oynamadım ki gazino oyunu oynayayım 3. sü hesabımda 200 tl vardı yıne yok oldu aniden baktımki 200 tl lik sacma bir kaybetti kuponu 30 saniye önce kupon yapılmış 45 saniye sonra maçlar kaybetti olarak gözüküyor ömür hayatımda görmediğim iki takım ismi sen hala çok güvenilir diyorsan sitenin adamısın

  5. Gerçekten söylenenler doğru dün benimde hesabıma haksız kazanç iddiası ile el konuldu ve arastirdigimda bir sürü insana aynı şekilde yapmışlar sakın güvenmeyin bu siteye biraz para kazanınca hemen el koyuyorlar kaybedince haksız yere kaybettiniz diye donmuyorlar ama yemin ederim ki ben o dedikleri haksız kazancın ne olduğunu bile bilmiyorum 5 defa mail attım ispatlayin ne kadar isterseniz ben size yatirayim dedim ama dönüş yok çünkü yapacak göt yokk benim size tavsiyem bu siteden sakın oynamayın eğer üye iseniz bile sakın para kazanmayin çünkü el koyuyorlar.

  6. sayın arkadaşlar buraya güvenmeyin ben buraya 400 yatırdım ve bahsimi 800 yaptım sonra ben para çekmek talebinde bulundum bana dediler 1,25 oranla yatırdığın para kadar katkı yapmalısınız ben 2,00 oranla oynayıp tekrar kazandım sonra 15.tl lik kupon ile 6 tane sistem kuponu ayrı ayrı yaptım ve 1800 aldım 1 kupon gelerek kasada param 2,600 tl oldu bu paranın 1800 çektim kurtardım yani geri kalan 800 tl ise ertesi akşamı 1 maça ilk yarı oynamak için beklettim ve maç saati geldiğinde steye girdimde 800 tl yi 3 alakasız maça kendileri bahis yapıp kaybettiler ben oynamadım dediğime karşılık alay eder gibi siz oynadınız dediler sonra tabiki 800 tl kontakladılar . ve işin aslı ben şunu anladım kaybeden orda kral gibidir kazanan ya kasasını sıfırlıyorlar yada kullanıcısını iptal ediyorlar sakın ola bu steye güvenipte para yatırmayın

  7. Ben bu sitede sadece tombala oynuyorum vede başka bişey oynamadım
    Ewet bazen sistem yanlışlık yapıyo ama paramı hiç kesmediler bu demek deil bana yapmıcaklsr yaparlar illaki
    Benim başımada tombalada geldi buna benzer bişey 96 numaralı kart bende son topa kaldım 2 dese tombala yapıyorum kurpiyer 2 tu dedi ben Sevinç’le aha koydum dedim birde baktım kadın hayla top okuyo 2 dediği yerde 5 işaretliyor makine onun üstüne 3 top daha okuyup her el aldıgım o el olmayan 11 tombala yapıyor ben şok
    Canlı ekip olsun mail yolu olsun ben habire yazdım ve en sonunda canlı ekiple dönüş yaptırdım ve almam gereken para 600 olmasına rağmen 55 lira o ellin zararını verdi
    Bende dedimi bende 105 lira kart var nasıl oluyo diye beyifendi başka ödeme yapılmış k tır dedi
    Tombala güzel oyun seviyorum bilmiyorum hile Varmı diye ama şunu diyeyimmi inancım %60 hile yok oyunda biraz takiple hile olmadığı nı anlarsın yınede paranın güçü herşey olabilir
    Siz siz olun arkadaşlar kumar oynamayın şakın

  8. bu site süper 15 dakika geçmeden param yatıyor hiç bir sıkıntı yaşamadım hariçten hesabıma 100 tl bonus attılar

  9. bende 3 senedı uyeyım bu sıtede bugun bır sorunla karsılastım outo rulette 200 kucuge 1 ile 18 arasına bahıs yaptım ve param hesabıma gecmedı canlı desetekle ıletısıme gecmıs uyduruk seyler soyeldıler guvenmeyın oynıcaksanız tempoped veya rıvalodan oynayın dunyanın en guvenırlır ıkı sıtesıdır

  10. arkadaşlar merhaba ben 4 aydır sitedeyim sadece evo casinoda rulet oynuyordum sağolsunlar her kazancımı 15 dakka geçmeden yatırdılar hız ve ilgi olarak çook çok iyiler.lakin 5 marttan beri evo casinoya giriş yapılmıyor acaba sürekli kazanıyo olmamdan beni banlamış olabilirlermi?

  11. Hemen acil bi sekilde bana ulasilmasimi istiyorum nasil yapiyorsaniz yapin siteye girip oynayamiyorum bilgi veren de yok rezillik diz boyu lanet olsun

  12. Bu sitede oyun oynamayın dün gece sarhoştum kupon yaptım ve sabah hesabında 48670tl Bakiye vardı parayı çekmek istedim hesabımı kapattılar ve daha sonra hesabı açtılar ve para yok gerekçe başkaları oynamış diye ödeme yapmiyorlar

    1. Bu sitede hesap açıp, oyun yapmayın kardeşim sizin bakiyenizi kendileri siliyor yada bahislere sizin bilginiz dışında basıyorlar. Sizin hesabınıza onlardan başka ulaşan yok sonuçta. Benim bakiyemle bahis yaptılar. Sonrada siz basmışsınız dediler. Ya ben onlineken başkası girse üyeliğim düşer ama yöneticiler girince düşmez ben onlineken bastılar. Sonrada inkar ettiler. Sildim üyeliğimi.

  13. Merhaba arkadaşlar hala benim gibi yorumlara inanmayan vardır ama size yemin ederim aglamak sızlamak istemiyorsaniz oynamayın oynamayın parayi sifirlaniyor ben uyurken telefon kendi kendine kupon yapmış sacma seyler ben daha oynamıyorum ve bu sitediki bütün calisanlarina patronlarina ve analarina selam olsun avrat larinada hepsinin seyini yapacammmm

  14. Bu sitede hesap açıp, oyun yapmayın kardeşim sizin bakiyenizi kendileri siliyor yada bahislere sizin bilginiz dışında basıyorlar. Sizin hesabınıza onlardan başka ulaşan yok sonuçta. Benim bakiyemle bahis yaptılar. Sonrada siz basmışsınız dediler. Ya ben onlineken başkası girse üyeliğim düşer ama yöneticiler girince düşmez ben onlineken bastılar. Sonrada inkar ettiler. Sildim üyeliğimi.

  15. Yaklaşık iki senedir oynuyorum bu siteden baska turkiyede hiçbir siteye güvenmiyorum yazılanlara bakiyorum pek inandırıcı gelmedi başka site elemanları karalamak için yazıyor olabilir ben sürekli tutturuyorum 1000 liradan tutunda 15.000 e kadar bütün tutan kuponlarimi anında yatırdılar tek bir sorun yaşamadım şimdiye kadar 142.000tl çekim yaptım hiçte sorun olmadi korkmadan oynayın yazılanlara bakmayın arkadaşlar

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir